Hemma i stugan!

2012-01-30  18:13:48  Allmänt  Kommentarer (0)

Hej.

Jag kom precis hem från hovet. Det var lugnt idag så jag gjorde lite allt möjligt. Serverade, plockade disk, diskade, stod i baren osv. Imorgon jobbar jag mellan 12.00 och 00.00!

Är på dåligt humör just nu.. Är så trött på vissa personer här, helt sjukt va irriterad o ledsen man kan bli på folk man knappt känner.... Usch!

När jag är på sånthär humör så får jag grov hemlängtan. Är så irriterad o ledsen så jag har gråten i halsen o bara vill va hemma just nu! :( Hoppas att det Känns bättre snart!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen o sen sätta mig inne i bastun en stund med en cider!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0