Tjosan!

2012-01-18  00:01:47  Allmänt  Kommentarer (0)

Länge sen jag bloggade nu ;) Så här kommer en liten update!

I söndags när jag jobbade lunch så friade en gäst till mig i desperation av mer öl! Hahah. Idag kom han tillbaka med 10 killkompisar. Nån sa: Hej Jenna! Då kollade jag bak o där satt dom allihopa o vinkade. Hahah. Störda ;)

Var ute på Harrys i söndags, det var riktigt kul. Slutade dock inte lika kul. Men men ;)

Idag jobbade jag mellan 11.30 och ca 23.00. Det gick jättebra på fonduen ikväll, massor med delade notor i stora sällskap men kassan stämde när jag räknade den ;) yaaay!

Imorgon är jag egentligen ledig men vill ha fler timmar så jag frågade Sabine om hon ville va ledig istället ;) Så imorgon jobbar jag 11.00-18.00!

Nu ska vi gå o lägga oss. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0