2 veckor sen?!

2012-07-30  01:00:51  Allmänt  Kommentarer (0)
Kan det verkligen stämma? Att jag inte har bloggat på snart 2 veckor? SHIT! Jag har jobbat otroligt mycket de senaste veckorna. Helt sjukt. Glömmer bort vilken dag det är hela tiden. På bara de senaste 3 dagarna har jag jobbat nästan 40 timmar. Imorgon är jag ledig, men sen jobbar jag 3 dagar igen.

Nu när jag ändå bloggar så kan jag tala om att jag känner mig väldigt glad nuförtiden. Eller ska jag kanske säga otroligt glad. Speciellt för att jag är så lycklig tillsammans med Simon. Världens underbaraste person. Men även också för att jag har fina vänner och ett jobb som jag trivs på. Roliga och snälla kollegor. Synd att jag bara jobbar där en månad till :( Sen är säsongen slut.

Ska sova ut imorgon, sen ligga kvar i sängen och ta det lugnt, kanske sätta på en film och bara vila. Har otroligt ont i fötterna faktiskt. Det svider, bultar och bränner. Inte skönt.

Nu tackar jag för mig för denhär gången. Hej!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0