jobba!

2012-07-17  08:15:51  Allmänt  Kommentarer (1)
Fixar mig inför jobbet! Igår jobbade jag 12 timmar. Om det är fint väder och hyfsat med folk så lär det bli minst 12 timmar idag med. På ett sätt så hoppas jag inte det, för jag ska jobba såna här pass i 4 dagar till. Blir helt slut i huvudet. Men men. Bara o köra på! Igår hade vi fullt i hela cafét, nästan hela dagen, till och från. Älsklingen kom och hälsade på, tillsammans med hans mamma och hans bror. Dom fikade och åt middag. Nöjda och glada var dom när dom lämnade Skrovet runt 10 på kvällen :) Nä nu måste jag fortsätta här. Ska gå om en liten stund. Ha en bra dag! :)
Jag just nu! Trött ;)

Kommentarer
Skrivet av: natalies.blogg.NO

Äntligen bloggar du igen! :D

DATUM: 2012-07-18 KLOCKSLAG: 10:44:45
URL: http://natalies.blogg.no

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0