Provjobba!

2012-06-11  09:38:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Tja!

Idag ska jag provjobba på Skrovet igen, eftersom att jag sist bara städade, dom hade ju stängt den dagen. Hoppas att det kommer lite gäster idag iallafall så jag får öva lite ;)

Min vecka kommer va rätt lugn tror jag, beroende på om jag ska jobba hela veckan eller inte. Tyvärr så måste jag ta ledigt redan tors-sön.. Två studentfiranden och även andra planer. Hoppas att det är okej.

Vet att jag börjar 11 idag men har ingen aning om när jag slutar.. Så jag vet inte om jag ska hem till Vidja sen eller om jag ska hem till älsklingen, får se sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Skrivet av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Kul med studentfirande! :)

DATUM: 2012-06-11 KLOCKSLAG: 16:45:54
URL: http://adaras.se

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0