9 månader <3

2012-03-21  22:09:32  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan! Idag har jag jobbat, 12.00-18.00. Det var jättelungt idag så det var helt okej. Imorgon jobbar jag 11.30-18.00. Hoppas faktiskt att det är lugnt imorgon också för sen är det full fart på fredag och lördag, långpanna och mycket folk tror jag. Glömmer nästan bort att jag fyller år på lördag eftersom att jag förmodligen ska jobba långpanna den dagen :P Idag har även jag och min fina varit tillsammans i 9 månader. Det har varit riktigt underbara månader! :) Älskar min fina! :)<3 Ska snart sova eftersom att vi båda ska upp o jobba imorgon. Så vi hörs. Ha det! :)<3
Våran första vecka ihop ;)

Kommentarer
Skrivet av: [photo] by natty.

Jag har ju bloggat? :p

DATUM: 2012-03-22 KLOCKSLAG: 20:45:27
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0