Godmorgon!

2012-03-31  10:25:00  Allmänt  Kommentarer (0)
Eller?.. Njaa. Är riktigt jävla trött idag. Det blev ju vääldigt sent igår. Ska snart bege mig till jobbet igen. Lunch och sen fondue ikväll. Får se om dom behöver alla servitriser ikväll och om jag ska jobba eller inte. Samtidigt som jag vill jobba så skulle jag kunna tänka mig att gå hem ikväll och lägga mig på soffan! Såå skönt! Men men.. Tyroleraftonen igår var rätt okej. Trodde att den skulle vara roligare. Vi hade riktigt glada gäster iallafall och dom skapade ett eget dansgolv mitt i restaurangen. Jävlar vilket drag det var! Bilder får ni dock se imorgon eller nåt, för jag har inte överfört dom till datorn än, och jag hinner inte det nu tyvärr. För nu måste jag sticka. Hej!
Bild från telefonen: Sådär var jag klädd iallafall! Haha!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0