Jobbat i grillen idag!

2012-03-12  16:59:44  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Det blev en spontan utgång igår ;) Det var kul! Runt 22.00 igårkväll kom Simons syster hit och drack lite, för hon skulle till Harrys och vi skulle köra henne dit. Men helt plötsligt så bestämde jag mig för att följa med! Vi hade jättekul och var där till stängning, då hämtade Simon oss :)

Började jobba kl 10.00 imorse. Skulle ha ett pass i grillen för första gången ;) Helt ensam! Det var kul men det hade varit MYCKET roligare om jag inte behövde stå där ensam. Stefan, chefen, höll mig sällskap där ute en stund! Det var asbra väder idag också så det var så otroligt skönt att stå där idag!

Nu är jag hemma och vi har varit och handlat lite. Ikväll ska vi se film med våra stugisar ;) War horse har jag valt ;) Har ni sett den? Den är bra!

Ha det bäst!


Jag vid grillen idag ;)
Jag och Tiio på Harrys igår!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0