Långpanna!

2012-03-03  23:51:03  Allmänt  Kommentarer (1)

Tjosan!

Jobbade långpanna idag. Det var inte så mycket varken på lunchen eller fonduen. Men är sjukt trött ändå.. Ska jobba lunch imorgon så ska snart sova. Och efter jobbet så ska vi ut o käka med några från jobbet! :) Ska bli kul!

Och vill även passa på att säga GRATTIS till min fina mamma som fyller år idag! Iallafall i 10 minuter till ;) Önskar att jag kunde va där just nu o fira henne :( Men men!

Och snart fyller även jag år. Har fått en tidig present av älsklingen. Är sjukt glad! Fick hans iPhone 4!! Han köpte en 4s så jag får hans 4a! :) Han ska dock fixa den nya lite grann innan jag får den gamla men är såååå glad!!! ;D Längtar tills jag kan börja använda den!

Ha det bra :)<3


Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Saknar dig jenna...

DATUM: 2012-03-04 KLOCKSLAG: 00:41:31
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0