Update

2012-03-07  22:39:12  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan! Ikväll har jag, Simon och Viktor varit på personalrea vid Experium ;) Självklart handlade jag en jätteskön tröja där som tidigare kostade 499:-, men idag fick jag den för 299:-. Den är hur mysig som helst! Bild finns längre ner ;) Sen svullade vi på donken, finns bild på det med, haha. Och sista bilden är på uteserveringen uppe på jobbet :) Najs! Imorgon jobbar jag 11.30-18.00. Ska fika med min faster och hennes man innan jag börjar :) Dom ska försöka komma upp till mitt jobb för att se hur det ser ut och så :) Trevligt att ha lite släkt som hälsar på iallafall, haha. Saknar ju alla!! :( Jaja, nu ska jag börja fixa mig inför natten. Ska strax gå och lägga mig. Ha det bra så <3
Älskar detdär stället.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0