Bleka håret?

2012-05-15  21:28:30  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej! :) Ikväll är jag hemma hos älsklingen. Just nu hjälper han sin bror med att fixa hans longboard så jag passar på att läsa lite bloggar och så. Har även läst lite om att bleka håret. Har hittat ett jättebra tips som jag ska testa när jag är på Kreta nästa vecka! Blanda citron och lite vatten i en sprayflaska och spraya sedan hela håret med det. Och sen är det bara att vistas i solen ;) Funderar även på att fixa dip dye när jag kommer hem. Så himla fint tycker jag :) Imorgon ska jag hem igen, gå runt lite i farsta och sen hem och fixa lite. Ska nämligen byta rum med syrran så det är en hel del som ska fixas! Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0