Inge jobb idag :/

2012-05-03  14:38:37  Allmänt  Kommentarer (1)

Är sjuk idag igen så jag ringde restaurangen imorse och sa det. Hon sa att det inte gjorde något och att jag ska höra av mig så fort jag blir frisk. Har en fruktansvärd hosta som jag inte kan kontrollera eller stoppa. Då är det inte så fräscht att servera...

En annan tråkig sak som jag fick reda på igår.. Lindsays party som jag och syrran hade biljetter till, det är inställt. Pga nåt fel på Ticnets hemsida. Fan va trist :( Vi som så fram emot det :( Hoppas jag får tillbaka pengarna snart iaf så får vi hitta på nåt annat kul!

Nu ska jag vila! <3


Kommentarer
Skrivet av: [photo] by natty.

Fan vilken otur!!

DATUM: 2012-05-03 KLOCKSLAG: 16:08:53
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0