Resa!

2012-05-10  13:35:00  Allmänt  Kommentarer (0)
Jag är otroligt dålig på att blogga just nu.. Vet inte varför. Har ingen lust helt enkelt. Men har en liten update iallafall för er som är intresserade! Jag och min älskling har bokat en resa till Kreta nästa vecka. Sista minuten, all inclusive. Asnajs! Vi åker den 20e och kommer hem den 27e. Det lite mindre roliga är att folk verkar inte alls glada för våran skull.. Jag menar.. varför kan man inte va glad för nån som faktiskt för en gång skull ska åka utomlands? Blir lite ledsen faktiskt att folk tycker tvärtom, att det är onödigt att slösa pengar på det osv... :( Men men.. Har shoppat lite inför Kreta och inför sommaren. Flipflops till stranden, en lång klänning (inte min stil men den var jättesöt så var tvungen att ha den!), sandaler (JÄTTEFINA! från deichmann!), marinblåa shorts, nya linnen, underkläder osv.. En hel del. Bra att ha! Bild på allt lägger jag upp en annan gång. Har ju varken digitalkameran eller systemkameran tillgänglig just nu. Är hos älsklingen men ska hem idag så kanske kan fota lite då, vem vet! ;) Ha det bra <3
Hotellet som vi ska bo på! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0