Update!

2012-05-19  17:13:18  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Har hjälpt Simon och hans mamma idag med att slänga en massa grejer på skroten. Gick väldigt snabbt. Sen gick jag och Simon till centrum och handlade lite grejer inför resan. Jag behövde nagellackborttagning bland annat, så nu har jag det! Vi köpte även en "väska" till telefonen som är vattentät. Skitbra ju! Tänkte ha pengar i den också så det är perfekt!

Ska snart börja grilla och även dricka några cider :) Lite senare så ska vi se till att vi har allt nerpackat, gå och lägga oss tidigt och se på några avsnitt av The big bang theory! :) Hoppas på att somna i god tid, ska nämligen upp runt 3 inatt! Flyget lyfter 06.05!

Om jag orkar och om jag kommer ihåg det så ska jag försöka uppdatera imorgon lite snabbt. Antingen från arlanda eller när vi kommer fram till Kreta! Ska se hur snabbt internet är på hotellet och så. Är det såpass snabbt att jag kan uppdatera bloggen så kommer jag lägga in ett par bilder varje dag! SÅ kika in ibland :)

Ha det bra!! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0