update..

2012-10-14  15:43:00  Allmänt  Kommentarer (0)
Jaha.. Nähä.. Dethär med att blogga.. Inte riktigt min grej just nu har jag märkt. Mer än två veckor sen jag skrev sist. Inte så mycket som har hänt sen sist egentligen. Har börjat jobba för ett bemanningsföretag som heter Majola. Jobbade igår med ett par killar som visade sig vara sjukt roliga! Ska jobba igen på onsdag med en utav dom :) Majola ska nämligen, iår igen, åka på personalresa till Sälen. Det var där jag hälsade på cheferna för första gången, alltså för ett år sen snart. En av cheferna har bjudit in mig en av dagarna då dom är där, Jag ska ta ledigt från jobbet en kväll och hänga med alla kollegor från Majola :) Ska bli sååå kul! :) Och om bara 1 vecka och 4 dagar så åker jag till Sälen på introhelg! :) Hmm.. vad mer.. JO! Jag har äntligen kommit igång med träningen! Igår gymmade jag kl 00.00.. Haha, Efter ett arbetspass ;) Kändes skitbra! Gymmar minst 1 timme varje gång jag är där. Nä nu ska jag lägga mig i sängen en stund och se nåt avsnitt! :) Ha det bra!
Jag igår på jobbet
Jag i fredags, min hårförlängning. Love IT!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0