Update

2013-02-11  23:14:34    Kommentarer (0)
Tjena! Igår hade vi säsongens P-fest! Hela företaget möttes upp i en kåta där vi åt 3 rätters och sen hade vi livemusik. Det var riktigt trevligt. Och sen åkte dom flesta till Harrys. Precis som förra året så styrde jag upp så att alla skulle va med på en gruppbild. Inte det enklaste kan jag ju tala om. Men dessa var iallafall med! Grymt bra bild ;) Jag är näst längst ut till höger. Hade iallafall en grymt bra kväll med mina kollegor! Idag var jag ledig, som tur var. Riktigt skönt har det varit att ligga hemma i soffan en heldag ;) Nu ska jag dock gå och lägga mig, imorgon blir det jobb igen! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0